Collection 2010 få op til 40% rabat på alle produkterne

fredag den 12. marts 2010

succes er noget, man vælger selv

succes er noget, man vælger selv Brian Nielsen gik helt fra starten efter succes! Han holdt derfor udkig efter ligesindede, der, ligesom ham selv, var klar til at yde en indsats for at nå deres mål. Nøglen til succes kendte Brian allerede: “Man skal tillægge sig vaner af den slags, som mennesker uden succes undgår. Ved at efterleve denne regel viser jeg mine partnere, hvordan det skal gøres, og at det kan lade sig gøre. Dette er helt afgørende for de positive resultater i den samlede struktur. Vi taler koncentreret og udtømmende med vores partnere ligeglad med, hvem der bager den. Og succesen er fuldstændig ligeglad med, hvem den lander hos. Alle, der holder sig til LR-opskriften, får succes. Men forudsætningen er den rette indstilling til succes; man vælger nemlig selv, om man vil have succes...” “Drøm dig helt ud til stjernerne, og drøm videre, når du er kommet derud…” ... lyder devisen for den ambitiøse Teamleder. “Jeg lærer mine partnere, hvordan man fisker i stedet for at fodre dem med fisk. Jeg mener, at min opgave er at hjælpe mine partnere til selv at få deres drømme til at gå i opfyldelse. Men kun under den forudsætning, at de er klar til at gøre det samme for deres partnere. Vi bærer ikke nogen over mållinjen; Jeg støtter kun dem, der tager ansvar for sig selv i deres arbejde.” Teamleder Brian går efter anerkendelse og respekt i hans forhold til forretningspartnere og disses bidrag til teamet. De fælles arrangementer, fra Kick-off til ture i Tyskland & Danmark, styrker ‘vi’-følelsen og fremmer sammenholdet, og det er netop det, vi alle ønsker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar