Collection 2010 få op til 40% rabat på alle produkterne

fredag den 12. marts 2010

Brian Nielsen er ny-udnævnt Teamleder med fart på !


Brian Nielsen er ny-udnævnt Teamleder med fart på ! Hans LR karriere tog fart for ca. 1½ år og kursen er lagt fast som togskinner. Damplokomotivet er i gang – og energien kommer fra dampen, som består af lige dele motivation fra og succeshistorier med LR.
Det stod måske ikke lige skrevet i den bornholmske granit at Brians første møde med LR kunne føre ham til en Teamleder position i dag; for dengang tilbage i 80’erne kunne Brian ikke vide, at LR også er lig med en succesrig forretningsmulighed.

Jungle Man blev hans skæbne
”Da jeg var 18 – 19 år mødte jeg Finn, som solgte LR produkterne på Bornholm – og jeg blev meget begejstret for Jungle Man,” fortæller Brian og fortsætter med et smil: ”og det sjove var, at også mine kammerater var vilde med duften, så vilde at de stjal den fra mig !” Så Brian blev ved med at købe duften af Finn for ikke kun at supplere sit eget behov, men også kammeraternes. Og at LR kunne være en forretningsmulighed vidste Brian fortsat ikke noget om. Men så en dag googlede Brian efter Jungle Man.
”Jeg var flyttet til Sjælland, men jeg kunne jo ikke købe min favorit-duft i butikkerne – og den blev ved med at spøge i baghovedet, så derfor søgte jeg produktet på nettet,” fortæller Brian, ” og bang ! Så fik jeg et hit på Orgaleder Susanne Høsts hjemmeside – og så skrev jeg til hende, heldigvis.”

Åbenbaringen
I stedet for at skrive tilbage valgte Susanne at besøge Brian på hans privatadresse for at fortælle ham om LR og hvilke muligheder han havde med LR Forretningen. Det besøg ændrede alt for Brian for de aftalte, at Susanne skulle afholde en forretningspræsentation et par dage efter – og der fik han åbenbaringen.
Det var i begyndelsen af december ’07 – og den dato husker Brian, som blev han født på ny.
”Jeg blev så begejstret at min første bestilling hos Orgaleder Susanne Høst var på 1751 PV,” udbryder Brian, ”jeg var overbevist og solgt til konceptet og de muligheder man får med LR.”
At Brian har haft fart på og samtidig bevarer passionen for LR viser resultaterne: allerede 6 måneder efter – faktisk lige på hans fødselsdag den 3. Juni ’08 – blev han 21% !

Viden er nøglen til succes
Viden er vigtig for Brian – for hvis man ikke kan formidle budskabet om forretningen og produkterne 100% korrekt så virker man heller ikke troværdig. ”Jeg har været sælger hele mit liv og det jeg har lært kan jeg overføre til LR forretningen,” fortæller Brian, ”men det er også vigtig for mig at vide, hvad jeg har med at gøre og derfor gjorde jeg - og gør det fortsat - til en dyd at sætte mig 100% ind i produkterne og forretningskonceptet inden jeg gik rigtig i gang med at udvikle min LR forretning.” Nettet blev flittigt brugt til at finde oplysninger om LR og produkterne, men også andre MLM virksomheder blev undersøgt og analyseret. ”Der var overhovedet ingen tvivl for mig: jo mere info jeg fandt om andre MLM virksomheder jo mere overbevist blev jeg om, at LR er den eneste rigtige MLM forretning. LR er faktisk så godt et koncept, at jeg troede at LR var for godt til at være sand, ”smiler Brian og forsætter, ”men min egen forretning er jo et bevis for at det ER sandt !”
At al begyndelse kan være svær og udfordrende ved Brian alt om. Hans første home-party udviklede sig lidt anderledes end forventet, idet han havde glemt at fjerne alle de gamle produkter fra badeværelset. ”Det var ikke sjovt at skulle forklare den fadæse overfor min bedste kammerat Johan,” erindrer Brian. ”Johan lå på gulvet og skreg af grin og kaldte det en pyramidevirksomhed, som det kun kunne gå galt med.” Og den bemærkning og drilleri fandt Brian sig ikke i – for han vidste bedre ! Det resulterede i, at Johan faktisk blev bedt om at forlade lejligheden. Historien ender dog lykkeligt, idet Johan jo har kunnet følge Brians successer, så nu er Johan også blevet LR Partner – og de er stadigvæk gode venner.

At være sin egen reklamesøjle er et godt salgsargument
Brian drikker faktisk over 50 liter Aloe Vera om året og det har resulteret i et bedre helbred på grund af vægttab og hans psoriasis faktisk er forsvundet. ”Jeg er min bedste reklamesøjle for at kunne overbevise skeptikere omkring LR og vores fantastiske produkter”, fortæller Brian, ”og det virker også ret overbevisende at fortælle om det samarbejde LR har med de internationale stjerner, som er med i Starbox kollektionen – for tror folk virkelig at de ville lægge navn til et samarbejde med et useriøst firma ? Nej vel, og det argument virker altså.”
Salgsargumenterne følges ad med lige store dele smil og begejstring – derudover supplerer Brian gerne med hans erfaringer og de successer, som han har hjulpet andre med i hans struktur. ”Det er jo ikke kun at min struktur har økonomisk succes der motiverer mig, men også når et menneske virkelig bliver hjulpet til et bedre helbred og dermed en forbedret livskvalitet – så bliver jeg glad og stolt,” tilføjer Brian.

Fremtiden er fastlagt
Brian har lagt planen for at hans fremtid med LR bliver ligeså succesrig som hans store forbillede Vice-Præsident Jan Bohn. ”Turen til Allicante i maj måned var en fantastisk oplevelse for mig – jeg fik lov til at komme tæt på en af LRs store personligheder og suge al hans erfaring og positive vejledninger til mig,” siger Brian, ”Jan Bohn er min helt – og jeg bliver lige så stor som ham, det er mit mål !” Og det mål vælger Brian at nå trin for trin: nu er Teamleder-kontrakten i hus, næste step er OL-kvalifikation – og han er dedikeret 110%, idet jobbet som sælger hos Expert er opsagt. ”Jeg ved hvad jeg vil: Jeg vil LR !” fastslår Brian med fasthed i stemmen. Og mon ikke det ender med, at Brian en dag også sidder i Spanien og inviterer nye LR Partnere ned til sig på en motivations- og inspirationstur ?




Boks:
Overskrift: Brians gode råd til nye partnere
• Dygtiggør dig – produktviden er vigtig. Brug tid på det – og lær forretningen at kende !
• Husk at LR er for alle – og glem ikke at du også har pligt til at bidrage med erfaring !
• Lad være med at fortryde den lukkede dør – der åbner sig en ny !
• Vær positiv med god øjenkontakt !
• Hvad alle andre kan, kan du også !
• Vær professionel også med din påklædning !
• Brug din upliner !
• Man skal forstå de mennesker, som ikke forstår det her med LR !
• Vær målrettet !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar